Voimmeko auttaa?

Jätä yhteystietosi, otamme sinuun yhteyttä.

Lähettämällä yhteystietoni annan suostumukseni henkilötietojeni käsittelyyn Fonectan tietosuojaselosteessa kuvatulla tavalla sekä siihen, että Fonecta-konserniin kuuluvat yhtiöt voivat olla minuun yhteydessä.

Sisältömarkkinoinnin kehittäminen

Snoobi Analytiikka on erinomainen työkalu sisältömarkkinoinnin kehittämiseen tiedon pohjalta. Blogeihin, oppaisiin, videoihin, presentaatioihin ja muihin vaivalla tuotettuihin sisältöihin kuluu paljon aikaa ja mahdollisesti myös rahaa, joten haluat varmasti saada parhaan mahdollisen hyödyn sisällöistäsi. Snoobi Analytiikan avulla selvität helposti:

  • millainen sisältö toimii ja millainen ei?
  • mistä eri lähteistä kävijät löytävät sisältöihisi?
  • miten esimerkiksi blogisi kautta sivustolle tulleet ihmiset päätyvät ostamaan tai ottamaan yhteyttä?
  • millaisia asioita kävijät etsivät sivustosi hakutoiminnolla?
  • millaista sisältöä sivuillasi käyvät jakavat mielellään omille verkostoilleen?

Kun tiedät, millainen sisältö toimii parhaiten, voit kehittää sisältömarkkinointiasi yksinkertaisesti tekemällä enemmän samankaltaista sisältöä, mikä toimii ja vähentämään sellaista sisältöä, mikä ei herätä kiinnostusta. Sama koskee kanavia, joissa markkinoit sisältöjäsi.

Myös sisältömarkkinointia toi testata samaan tapaan kuin mitä tahansa muuta markkinointia. Mikä on paras paikka blogiteksteille sivustolla? Millainen laskeutumissivu tuottaa eniten pdf-oppaan latauksia? Toimiiko otsikko A paremmin kuin otsikko B? Kannattaako julkaista blogitekstit aamulla vai illalla? Missä on paras paikka blogin tilauslomakkeelle? Muista: mitä voit mitata, sitä voit testata. Lue täältä lisää markkinoinnin testaamisesta.