Voimmeko auttaa?

Jätä yhteystietosi, otamme sinuun yhteyttä.

Lähettämällä yhteystietoni annan suostumukseni henkilötietojeni käsittelyyn Fonectan tietosuojaselosteessa kuvatulla tavalla sekä siihen, että Fonecta-konserniin kuuluvat yhtiöt voivat olla minuun yhteydessä.

Verkkokaupoille

Verkkokauppiaalle sivusto on ohtä kuin liiketoiminta. Snoobi Analytiikan avulla osaat kehittää verkkokauppaasi siten, että tuotesivus komeilevat hakutulosten kärjessä ja ostoputki toimii kuin rasvattu.

Verkkokaupan hakukonelöydettävyyden kehittäminen

Suomalaisista jopa 98 % käyttää hakukonetta etsiessään tuotteita ja palveluja verkosta. Siksi hakukonelöydettävyys on verkkokaupan kannalta ratkaisevassa asemassa. Verkkokauppa voi menestyä vain, jos se saa tarpeeksi asiakkaita eli kävijäliikennettä. Verkkokauppojen hakukoneoptimointi koostuu usein isosta joukosta yksinkertaisia asioita, jotka täytyy huomioida. Snoobi on oiva apuväline verkkokaupan hakukonelöydettävyyden kehittämiseen.

Verkkokaupan konversio-optimointi

Kun kävijät on saatu verkkokauppaan, heidät olisi hyvä saada myös ostamaan. Kun olet saanut kävijän verkkokauppaasi, seuraava askel on sysätä hänet ostokynnyksen yli. Konversio-optimoinnin tarkoituksena on tehdä esimerkiksi tuotesivusta sellainen, että se ohjaa mahdollisimman tehokkaasti kävijää ostamaan. Snoobi Analytiikan avulla löydät mahdolliset pullonkaulat ja selvität A/B-testauksen kautta, millaiset versiot sivusta toimivat parhaiten.

Verkkokaupan ostoprosessin optimointi

Yksi ratkaisevimmista tekijöistä verkkokaupan menestymisen kannalta on ostamisen helppous. Snoobi Analytiikan avulla selvität, missä ostoprosessin vaiheissa ostajilla on hankaluuksia, ja miten ostoputkesta saadaan mahdollisimman liukas. Se, että saa asiakkaan painamaan ostonappia tai lisäämään tuotteen ostoskoriin, on verkkokaupassa vain puoli voittoa. Kun asiakkaan ostoskori on täynnä, tilausprosessin helppous on ratkaisevassa asemassa. Jos tilauksen viimeistely ei ole vaivatonta ja sujuvaa, se jää valitettavan usein kesken.