Voimmeko auttaa?

Jätä yhteystietosi, otamme sinuun yhteyttä.

Lähettämällä yhteystietoni annan suostumukseni henkilötietojeni käsittelyyn Fonectan tietosuojaselosteessa kuvatulla tavalla sekä siihen, että Fonecta-konserniin kuuluvat yhtiöt voivat olla minuun yhteydessä.

Usein kysytyt kysymykset

En muista salasanaani, miten saan uuden?

Voit hakea uuden salasanan käyttämällä kirjautumissivun Forgot password? -linkkiä.

 

Miten näen yksittäisen kävijän navigaatioreitin uudessa Snoobissa?

Klikkaa yrityksen nimestä hiiren oikealla painikkeella ja valitse organisaation käynnit.

 

Miten käytän segmenttiä?

Yksittäisen kävijän reitin saa selville käyttämällä segmenttityökalua. Valitse “+LISÄÄ SEGMENTTI” > Valitse avautuvasta ikkunasta “Organisaatio” > “Organisaatio” > Syötä “Määrittelemätön”-kenttään Haluamasi organisaation nimi > Valitse haluttu yritys klikkamalla yrityksen nimeä hakutuloskentästä, jolloin valitsemasi yrityksen nimi siirtyy  “VALITUT”-kenttään > Voit valita samalla tavalla useamman yrityksen, tai käyttää “Valitse kaikki”-valintaa (näkymän oikeassa yläkulmassa) > Klikkaa OK-painiketta >  Klikkaa OK-painiketta. Voit halutessasi tallentaa segmentin tulevia käyttökertoja varten valitsemalla TALLENNA > Valitse vasemmasta valikosta “Reitit” niin näet äsken valitsemiesi yritysten reitit.

Voit myös tutkia halutun aikavälin reittejä valitsemalla sivuvalikosta “Reitit” ja suodattamalla näkymästä pois operaattorit.

 

Miten saan omat käyttäjätunnukset?

Yrityksenne Snoobi Analytics -tilin hallitsija voi luoda sinulle oman käyttäjätunnuksen Snoobi Analytics -tilin asetuksista: ASETUKSET > Käyttöoikeudet > Käyttäjät > Klikkaa + LISÄÄ > Täytä tähdellä merkityt kentät. Tämän tehtyäsi kyseinen henkilö saa sähköpostiviestin, jossa olevasta linkistä hän voi luoda itselleen salasanan. Käyttäjätunnuksena toimii hänen sähköpostiosoitteensa.

Halutessaan hän voi myös pyytää asiakastukeamme tekemään sinulle tarvittavan käyttäjätason (Käyttäjä/Ylläpitäjä) käyttäjätunnuksen.

 

Mitä eroa on käyttäjä- ja Ylläpitäjä-tasoisilla käyttäjätunnuksilla?

Ylläpitäjä-tasoisen käyttäjätunnuksen omaava henkilö voi muokata Snoobi Analytics -tilin asetuksia ja hallita käyttöoikeuksia. Käyttäjä-tasoisilla tunnuksilla pääsee kirjautumaan Snoobi Analyticsiin ja hyödyntämään palvelua, mutta ei pääse muokkaaman tilin asetuksia.

Kun uusi käyttäjätunnus lisätään, tulee siitä automaattisesti käyttäjä-tasoinen tunnus. Sen pääsee muuttamaan hallitsija-tasoiseksi klikkaamalla ASETUKSET > Käyttäjät > Vie kursori haluamasi käyttäjä-tunnuksen riville, jolloin rivin oikeaan reunaan tulee muokkauskynä, josta klikkamalla pääset muuttamaan tunnusten statusta > Klikkaa TALLENNA.

Miten voin vaihtaa salasanani?

Voit vaihtaa salasanasi kirjautumalla raporttiin.  Valitse oikeassa yläkulmassa, oman nimesi kohdalla olevasta pudotusvalikosta > Omat asetukset > Vaihda salasana > Klikkaa TALLENNA.

 

Miten teen mainonnan tunnisteet?

Valitse sivun vasemmassa reunassa olevasta valikosta ASETUKSET > Mainonta > Luo mainoslinkki > Täytä vähintään tähdellä merkityt kentät > Luotu mainoslinkki-riville tulee mainoksesi uusi laskeutumissivun osoite, joissa on mainonnan tunniste mukana > Lisää tämä mainoslinkki mainoksesi laskeutumissivuksi tai toimita se mainoksesi ylläpitäjälle lisättäväksi mainoksen laskeutumissivuksi

Tämän tehtyäsi näkyvät mainoksen klikkaukset Snoobin raportissa paneelissa ”Mainokset” sillä nimellä, jonka olet kirjoittanut riville ”Mainoksen nimi”. Tämän paneelin löydät raportista valitsemalla sivuvalikosta KÄVIJÄSEURANTA > Mainonta > Mainokset

 

En löydä mainoksen dataa Snoobi Analytics -raportista, vaikka olen laittanut mainokseen mainonnan tunnisteen. Missä on vika?

Tarkista nämä asiat:

  • Eihän sinulla ole raportissa liian lyhyt aikaväli valittuna etsiessäsi mainoksesi dataa?
  • Oletko avannut ”Mainokset”-paneeliin kaikki rivit esille raportissa? Oletusasetuksena paneelissa näkyy vain kymmenen riviä, mutta saat kaikki mahdolliset muut rivit näkyviin klikkaamalla paneelin yläpalkissa PANEELIN VALINNAT > LISÄTIEDOT > Valitse pudotusvalikosta enemmän rivejä > Klikkaa OK.
  • Onko mainoksesi laskeutumissivulla Snoobi Analytiikan seuranta-skripti asennettuna? Sen näet kyseisen sivun lähdekoodista.

 

En löydä haluamani sivun dataa raportista?

Tarkista nämä asiat:

  • Eihän sinulla ole raportissa liian lyhyt aikaväli valittuna etsiessäsi kyseisen sivun dataa?
  • Oletko avannut ”Sivut”-paneeliin kaikki rivit esille raportissa? Oletusasetuksena paneelissa näkyy vain top10 riviä, mutta saat kaikki mahdolliset muut rivit näkyviin klikkaamalla paneelin yläpalkissa PANEELIN VALINNAT > LISÄTIEDOT > Valitse pudotusvalikosta enemmän rivejä > Klikkaa OK.
  • Onko etsimälläsi sivulla sivulla Snoobi Analyticsin seuranta-skripti asennettuna? Sen näet kyseisen sivun lähdekoodista.