Mitä uutta Snoobi Analytics 6 toi tullessaan?

snoobi analytics 6

Moderni käyttöliittymä

Hyväkin työkalu on turha, jos sen käyttäminen saa aikaan vilunväristyksiä. Snoobi Analyticsin uusi käyttöliittymä tuo parannuksia kaikilla osa-alueilla: navigointi on loogisempaa, ulkoasu on huomattavasti selkeämpi ja käyttäminen nopeampaa. Lisäksi Snoobi Analytics 6 on käytettävissä myös suuremmalla näytöllä varustetuilla mobiililaitteilla.

Kehittynyt kävijöiden segmentointi

Haluatko ymmärtää, miten erilaiset käyttäjäryhmät toimivat sivuillasi? Segmentointityökalun avulla voit poimia ja vertailla verkkosivuillasi vierailevia kävijäryhmiä entistä tarkemmin, helpommin ja monipuolisemmin. Voit helposti vertailla keskenään esimerkiksi mobiili- ja desktop-kävijöiden käyttäytymistä, hakukoneen kautta ja adwords-mainonnan kautta saapuneiden konversiota tai vaikkapa eri ikäryhmien sivuilla viettämää aikaa.

Sisäänrakennettu kyselytyökalu

Kyselyn luominen omille verkkosivuille ei ole koskaan ollut näin helppoa! Snoobi Analyticsin sisäänrakennettu kyselytyökalu on paitsi helppo, myös erittäin älykäs tapa kerätä palautetta sivuston kävijöiltä. Voit hyödyntää edellä kuvattua segmentointia ja kohdentaa kyselyn esimerkiksi vain niille käyttäjille, jotka saapuvat display-mainonnan kautta. Tai vain niille, jotka käyttävät mobiililaitetta. Tai vain 25-34-vuotiaille suurissa kaupungeissa asuville naisille. Mahdollisuudet ovat rajattomat – päätä itse, keneltä haluat kysyä!

Et tarvitse enää erillistä kyselyohjelmistoa, vaan voit käyttää Snoobi Analyticsin kyselytyökalua myös muihin kyselytarpeisiisi. Työkalulla toteutat helposti niin asiakastyytyväisyyskyselyt, pikkujouluilmoittautumiset kuin verkkopalveluusi liittyvät kyselyt.

Sisäänrakennettu mainonnan mittaaminen

Jotta saisit kaiken mahdollisen hyödyn irti markkinointibudjetistasi, täytyy toimenpiteiden tehoa mitata ja tuloksia vertailla keskenään. Ilman mainonnan seurantaa et tiedä, mikä verkkomarkkinoinnissasi toimii ja mikä ei.

Voit nyt luoda kaikki tarkkaan mittaamiseen tarvittavat linkit suoraan Snoobi Analyticsissa ja liittää ne mainontasi kohdeosoitteiksi. Samalla luomasi linkit tallentuvat Snoobi Analyticsiin, jolloin tulosten seuraaminen ja vertailu on helppoa.

Kattava aikavälivertailu

Aikavälivertailulla voit helposti vertailla kahta ajanjaksoa lähes millä tahansa datalla, jota Snoobi Analyticsista löytyy. Voit esimerkiksi vertailla Adwords-mainontasi tehoa viime vuoden tammikuussa ja tämän vuoden tammikuussa. Aikavälit voit määritellä tarkasti itse, eli voit esimerkiksi vertailla kahden mainoskampanjan vaikutusta liiketoimintaasi.

Kattava tietopankki ja uudet koulutukset

Me haluamme palvella sinua entistä paremmin ja varmistaa, että saat täyden hyödyn irti Snoobi Analyticsista. Siksi avasimme tämän kaikille Snoobi Analytics -käyttäjille tarkoitetun tuki- ja ohjesivuston. Sivustolta löydät niin rautalangasta väännetyt käyttöohjeet kuin edistyneet vinkit web-analytiikan tehokkaaseen hyödyntämiseen.

 

KOE SNOOBI ANALYTICS 6 ITSE – ALOITA KOEKÄYTTÖ HETI!