Sisältömarkkinoinnin kehittäminen

Snoobi Analytics on erinomainen työkalu sisältömarkkinoinnin kehittämiseen tiedon pohjalta. Blogeihin, oppaisiin, white papereihin, videoihin, presentaatioihin ja muihin vaivalla tuotettuihin sisältöihin kuluu paljon aikaa ja mahdollisesti myös rahaa, joten haluat varmasti saada parhaan mahdollisen hyödyn sisällöistäsi. Snoobi Analyticsin avulla saat helposti tietää…

  • Millainen sisältö toimii ja millainen ei?
  • Mistä eri lähteistä kävijät löytävät sisältöihisi?
  • Miten esimerkiksi blogisi kautta sivustolle tulleet ihmiset päätyvät ostamaan tai ottamaan yhteyttä?
  • Millaisia asioita kävijät etsivät sivustosi hakutoiminnolla?
  • Millaista sisältöä sivuillasi käyvät jakavat mielellään omille verkostoilleen?

Kun tiedät, millainen sisältö toimii parhaiten, voit kehittää sisältömarkkinointiasi yksinkertaisesti tekemällä enemmän sitä mitä toimii ja vähemään sitä mikä ei toimi. Sama koskee kanavia, joissa markkinoit sisältöjäsi.

Myös sisältömarkkinointia toi testata samaan tapaan kuin mitä tahansa muuta markkinointia. Mikä on paras paikka blogiteksteille sivustolla? Millainen laskeutumissivu tuottaa eniten pdf-oppaan latauksia? Toimiiko otsikko A paremmin kuin otsikko B? Kannattaako julkaista blogitekstit aamulla vai illalla? Missä on paras paikka blogin tilauslomakkeelle? Muista: mitä voit mitata, sitä voit testata. Lue täältä lisää markkinoinnin testaamisesta.

Haluatko kehittää sisältömarkkinointiasi tiedon pohjalta? Kokeile Snoobi Analyticsia ilmaiseksi 30 päivää!

ALOITA ILMAINEN KOEKÄYTTÖJAKSO