Viestinnälle

Yleisin verkkoviestinnän haaste, varsinkin julkisella sektorilla, on sivustolla olevan valtavan tietomäärän hallinta.

Koska viestinnällä on useita eri kohderyhmiä, joilla on omat tarpeensa, on kriittistä, että kävijät osataan ohjata oikean tiedon pariin.

Snoobi Analyticsin avulla voidaan havaita, miten eri kohderyhmät hyödyntävät sivustoa, ja miten tehokkaasti oikea tieto löydetään.

Toinen haaste on yksinkertaisesti kohderyhmien saavuttaminen ja sivustolle ohjaaminen. Myös tähän haasteeseen löytyy ratkaisu Snoobi Analyticsin keräämää kävijäseurantatietoa analysoimalla.

Kun tavoitetaan oikeat kohderyhmät ja ohjataan heidät oikean sisällön pariin tehokkaasti, tyytyväisyys kasvaa. Näin voidaan myös vähentää viestinnän kustannuksia.

Erityisen tärkeää kävijöiden ohjaaminen oikean sisällön pariin on verkkoon vietyjen palveluiden tapauksessa (esimerkiksi sähköinen ajanvaraus tai lomakkeet).

Viestinnästä vastaavat henkilöt voivat kävijäseurantatietoa analysoimalla tai analysoitua tietoa hyödyntämällä kehittää verkkoon liittyvää viestintää sekä sivuston sisältöä ja rakennetta.

Kävijäseurannan avulla varmistetaan verkkoviestinnän toimiminen, tehostetaan viestintää ja vähennetään kustannuksia.

Kaipaako organisaationne verkkoviestintä kurinpalautusta? Kokeile Snoobi Analyticsia ilmaiseksi!

ALOITA SNOOBI ANALYTICSIN KOEKÄYTTÖ