Myynnille

Snoobi Analyticsia käytetään yleisimmin yrityksen verkkosivuston kehittämiseen niin, että se tukisi ja auttaisi yrityksen myyntiä.

Se, miten sivusto saadaan tukemaan myyntiä, riippuu yrityksen liiketoiminnasta, kohderyhmistä ja toimintatavoista. Snoobi Analytics web-analytiikan ammattilaisen käsissä on tehokas työkalu myynnin tehostamiseen monin eri tavoin.

Viisi tapaa tehostaa myyntiä Snoobi Analyticsin avulla

  • Houkuttele enenmmän asiakkaita. Mitä enemmän ostavia asiakkaita saat sivustollesi, sitä enemmän teet kauppaa. Asiakkaita voi hankkia monella tapaa, ja ratkaisevaa onkin löytää oikeat ja kustannustehokkaat keinot uusien asiakkaiden houkuttelemiseksi.
  • Aktivoi asiakkaita. Mitä suurempi osa sivustollasi liikkuvista asiakkaista ostaa, sitä enemmän teet kauppaa. Usein tiellä on kuitenkin oston esteitä, joita systemaattisesti poistamalla saat isomman osan tavoittamistasi asiakkaista ostamaan.
  • Tunnista potentiaaliset asiakkaat. Kaikki asiakkaat eivät ole saman arvoisia. Mitä tehokkaammin tunnistat, ketkä ovat aidosti palveluistasi kiinnostuneita, sitä tehokkaammin osaat resursoida myyntiäsi. Kävijäseurannan avulla voidaan nähdä, keneen kannattaa ottaa yhteyttä, ja missä vaiheessa.
  • Tue käynnissä olevaa myyntiprojektia. Ostoprosessi siirtyy enenevässä määrin verkkoon – kaikissa vaiheissaan. Tarjoamalla myyntiprosessia tukevaa sisältöä verkkosivuilla varmistat tarjousten kotiutumisen.
  • Optimoi ja kehitä verkkokauppaasi. Verkkokaupan kehittäminen on pitkälti yksityiskohtien testaamista. Testattavaa riittää niin kävijäliikenteen hankkimisessa, tuotesivujen kehittämisessä ja ostoputken optimoinnissa.

Kokeile itse – ota Snoobi Analytics veloituksetta koekäyttöön kuukaudeksi!

ALOITA ILMAINEN KOKEILU